Star Wars Underworld RolePlay
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat) Empty Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat)

Bericht van Blyat di okt 20, 2015 6:33 pm

Drinkwedstrijd: Een drinkwedstrijd waarbij degene die als eerste alle benodigde drankjes opheeft wint.
De deelnemers krijgen allemaal hun drankje. Je drinkt een drankje leeg door middel van een zin (Bijvoorbeeld: -drinkt van drankje-, -neemt een slok- of -sipt van drankje-). Per level worden drankjes moeilijker om te drinken want de drinker word dronken en gaat dubbel zien, etc.
Bijvoorbeeld:
drankje 1: 2 zinnen
drankje 2: 2 zinnen
drankje 3: 3 zinnen
drankje 4: 4 zinnen
drankje 5: 5 zinnen
etc., etc.

(de eerste twee allebei 2 zinnen omdat je nog niet gelijk dronken bent. Dit was een voorbeeld, aantal zinnen kan aangepast worden per event)

Aan het eind van elk glas zeg je: Bartender, one more please! en dan pas mag je beginnen aan je volgende glas zodat de host kan bijhouden aan welk glas iedereen zit.

Dan word aan het begin van het event de prijs gemeld: Dit kan zijn voor een kleine bijvoorbeeld credit's of een blaster. Voor grotere een vervoermiddel (zoals in show op TV).

Hopelijk vind je het een leuk idee Jaller.

Het event kan bijvoorbeeld worden gehost door de bartender van de Cantina en een moderator. (tenzij de bartender een moderator is). Hierbij wil ik trouwens ook alvast mijn voorstel doen of ik mag solliciteren, want ik vind dit de leukste RPG tot nu toe en ik wil het team graag vergroten zodat we samen het beste uit de RPG kunnen halen en er vaker kan gecontroleerd worden op mensen die zich misdragen!

Als ik bij het team zit dan dankjewel alvast!

-Blyat

Blyat

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 20-10-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat) Empty Re: Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat)

Bericht van Spaanselepel di okt 20, 2015 10:53 pm

Een manier om credits te verdienen neem ik aan?

Spaanselepel

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-10-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat) Empty Re: Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat)

Bericht van Blyat wo okt 21, 2015 4:22 pm

ja

Blyat

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 20-10-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat) Empty Re: Idee Event Cantina's (gestuurd door Blyat)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum