Star Wars Underworld RolePlay
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weeral een idee! (door Blyat)

Ga naar beneden

Weeral een idee! (door Blyat) Empty Weeral een idee! (door Blyat)

Bericht van Blyat wo okt 21, 2015 9:25 pm

Oke, dus ik heb weer een idee voor een event.

Het is een soort van Bounty Hunt.

Dus Jaller of een moderator maakt een NPC aan die nieuw is en onthoud goed hoe deze eruit ziet (en als het nodig is in welke kamer hij staat, maar daar vertel ik later over)

Dan, als het event start, geeft Jaller (of een moderator) een kleine beschrijving van de character. Niet te veel info en niet te weinig info. Ondertussen moeten de "bounty hunters" deze NPC zoeken. als ze hem vinden moeten ze de host van het event een bericht in de chat sturen dat ze hem hebben. Als de admin er op toekijkt moeten ze ongeveer 2-5 zinnen (van ongeveer 10 woorden) gebruiken om de NPC "te doden". Als de NPC dood is zeg de winnaar 'he is dead, my lord' en dan wint hij. Er is maar 1 winnaar dus ik zou de winst van 300 cr - 700 cr. doen. Hieronder beschrijf ik hoe je het moeilijker kunt maken.

Makkelijk: De NPC is in dezelfde kamer als het event starte! hiervoor krijgen zoekers ongeveer 5-10 minuten tijd voor.

Gemiddeld: De NPC kan zich in elk van 1 van de kamers van die PLANEET bevinden.
Geef hier de zoekers ongeveer 20-30 minuten de tijd voor.

Moeilijk (en dan ook echt moeilijk): De NPC kan zich over de hele galaxy bevinden. Dit zou ik alleen bij belangrijke dagen gebruiken. geef hier ongeveer 1 uur voor.


Ik stel voor dat de aangemaakte NPC geen ras heeft wat al in de RPG zit om het toeval dat er al een bestaande NPC is die aan de beschrijving voldoet. Ook kan de NPC natuurlijk vervangen worden door een Moderator ofzo zodat het nog iets meer challenging is.

Ik hoop dat jullie hier weer wat aan hebben. Zelf raad ik aan om makkelijk en gemiddeld gewoon te gebruiken. Moeilijk is beter voor speciale dagen zoals mischien wel de verjaardag van Jaller of de RPG zelf.

Veel groetjes,

-Blyat

Blyat

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 20-10-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum